Vulcan Rijders Forum Holland forum index Vulcan Rijders Forum Holland
Kawasaki Vulcan

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

vn of Goldwing?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Vulcan Rijders Forum Holland forum index -> De Babbelbox
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gerke
Nieuwkomer

BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2017 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat het voor handelaars toch wel winstgevend is om in te voeren en dan in nederland te verkopen.Als je van nederland of duitsland naar belgie invoert(motor moet wel ouder dan 6maanden oud zijn )kost dat een belachelijke 0,50eurocent voor de papieren van de douanen.
Zelf heb ik ook al motors verkocht en waarbij nederlandse opkopers probeerde een goedkope deal te maken hier in belgie.
Als je een voyager wilt kopen dan is het verschil tussen nederland en belgie toch al gauw 2a3000 euro voor die zelfde motor ,dan zou IK toch eens uitkijken hier in belgie en gewoon invoeren naar nederland ,dat brengt toch een mooie duit op. Surprised
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
gerke
Nieuwkomer

BerichtGeplaatst: vr feb 10, 2017 9:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hier een mooie jonge.

http://www.kapaza.be/nl/motos/moto-kawasaki-1700-116804417.htm

Smile
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Vulcan Rijders Forum Holland forum index -> De Babbelbox Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

Ga naar: