Vulcan Rijders Forum Holland forum index Vulcan Rijders Forum Holland
Kawasaki Vulcan

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

just to say hi!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Vulcan Rijders Forum Holland forum index -> De Babbelbox
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
carter
Zeer Ervaren Rijder

BerichtGeplaatst: vr mrt 03, 2017 8:42 am    Onderwerp: just to say hi! Reageer met quote

https://youtu.be/fNLhxKpfCnA

hoi hoi, leven jullie nog?
motor al terug boven water gebracht na de winter?
mijne is terug ineen gevezen en terug "proper"
(al zag ik voor het eerst serieuze roestvorming, vrees dat ik een van de laatste ritjes in strooizout gereden heb zonder het te weten Crying or Very sad)
enfin, nu is het wachten op een beetje beter weer,
weet niet hoe het bij jullie is maar hier zowat iedere dag rukwinden en regen!
verder weinig of geen nieuws eigenlijk, gewoon het leven leiden van een saaie ouwe gepensioneerde Laughing
Bitchin
Superman!!!!

BerichtGeplaatst: vr mrt 03, 2017 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tussen de regen en stormvlagen is het domweg gewoon elke dag werken. Ik zou dat zwarte kreng ook eens totaal uit elkaar moeten halen om alles weer eens netjes te maken, maar iets houdt mij tegen, oja das de kou in die vochtige shuur. Zodra mijn vakantiegeld binnen is toch maar eens een goed dak er op en de tochtgaten dichten, misschien wordt het dan nog eens wat. Zoonlief zit er gelukkig amper nog dus het blijft voor de verandering eens redelijk netjes

Het is niet de grootte alleen die het er toe doet

'97 Vulcan Classic 800 "Black Dragon"
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Twin 700
Vulcan Rijder

BerichtGeplaatst: vr mrt 03, 2017 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als het weer echt zo goed wordt als gezegd wordt, ga ik er dit weekend even op uit.
Weet nog niet of het met het de 700, 750 of de (niet vulcan) Touring HD zal zijn.

Ik doe niet aan winterstalling dingen, behalve dat ik de accu's aan een druppel lader leg.
carter
Zeer Ervaren Rijder

BerichtGeplaatst: za mrt 04, 2017 7:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bitchin schreef:
Tussen de regen en stormvlagen is het domweg gewoon elke dag werken. Ik zou dat zwarte kreng ook eens totaal uit elkaar moeten halen om alles weer eens netjes te maken, maar iets houdt mij tegen, oja das de kou in die vochtige shuur. Zodra mijn vakantiegeld binnen is toch maar eens een goed dak er op en de tochtgaten dichten, misschien wordt het dan nog eens wat. Zoonlief zit er gelukkig amper nog dus het blijft voor de verandering eens redelijk netjes

Kan ik inkomen, en hoe ouder ik word hoe kouwelijker het overal lijkt Very Happy ; als je dan nog eens in een koude schuur moet sleutelen...
btw, met zo'n bus "opblazend schuim" geraak je al ver om gaten te dichten Laughing
Woeha, ik kan het wel goed uitleggen; maar hier in huis regent het al op 2 plaatsen in...zou eig een nieuw dak moeten leggen op dit vort kot hier, maar ten eerste heb ik er het geld niet voor, en ten tweede ben ik bang dat als ze het dak afnemen heel mijn krot uiteen zal vallen Embarassed
carter
Zeer Ervaren Rijder

BerichtGeplaatst: za mrt 04, 2017 7:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Twin 700 schreef:
Als het weer echt zo goed wordt als gezegd wordt, ga ik er dit weekend even op uit.
Weet nog niet of het met het de 700, 750 of de (niet vulcan) Touring HD zal zijn.

Ik doe niet aan winterstalling dingen, behalve dat ik de accu's aan een druppel lader leg.

Goed weer? Ben jaloers, het regent hier weer eens pijpestelen, en blijkbaar weinig kans op verbetering in de nabije toekomst!
Have fun & ride safe! duim
bruko
Modje :)

BerichtGeplaatst: di mrt 14, 2017 9:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hahaha nou ik zet hem op mijn heftafel kachel aan en prutsen maar

Confused
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Vulcan Rijders Forum Holland forum index -> De Babbelbox Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: